Нові бренди, нові технології, нові мільйонери.

Найдинамічніша сфера змін сьогодні – це автомобільна промисловість. Зусиллями Тесла і саме Ілона Маска ринок вже отримав потужне прискорення за рахунок виробництва електромобілів по всьому світу. Протягом 2023 року було поставлено 14,2 мільйона нових електричних транспортних засобів (BEV) і гібридів (PHEV), що становить +35 % більше. 10 мільйонів були чисто електричними BEV і 4,2 ​​мільйона були Plug-in Hybrid (PHEV) і Range Extender EV (EREV). У більшості країн зростання EV супроводжувалося сильним відновленням загальних ринків легкових автомобілів, яке зросло на +10,5% у всьому світі. BYD збільшив продажі до 3 мільйонів одиниць (+62% у порівнянні з минулим роком), залишаючись №1 у світовому рейтингу продажів електромобілів, включаючи 1,44 мільйона продажів PHEV. Якщо врахувати лише BEV, Tesla все ще лідирує з 1,81 мільйоном одиниць, поставлених у 2023 році, що на 38% більше, ніж у 2022 році. Динаміка з якою народжуються та розвиваються автомобільні бренди Китаю на практиці показує, що можливий швидкий переділ ринку. Саме тут народжуються нові мільйонери, як засновники цих компаній, так і партнери та акціонери. Акції електромобілів продовжують зростати на більшості ринків. BEV (11,1 %) і PHEV (4,7 %) склали 15,8 % світових продажів легких автомобілів у 2023 році порівняно з 13,0 % у 2022 році.

Інтеграція у світовий високотехнологічний
простір

Проект Аверс Моторс компілює низку інновацій, винаходів як українських, так і світових для створення кінцевого продукту. Проект покликань поєднати підприємницьку ініціативу з науковим та технічним потенціалом нації через створення електромобілів орієнтованих на глобальний ринок і таким чином максимально сприяти повоєнному відновленню України та її інтеграції у світовий високотехнологічний простір

Створення нового автомобільного бренду з дислокацією в Україні.

Автомобільний проект розрахований на запуск в Україні виготовлення чотирьох експериментальних машин за перші 6-8 місяців і потім підготовка дослідної партії та проектної документації. Початкові гроші приблизно півмільйона доларів. Однією з гловних речей які у нас мало хто використовує є аутсорсинг. Приблизно 80% всіх деталей буде вироблятися вже на готових підприємствах в Європі, або Китаї, остаточне рішення прийматимеся ближче до виробництва. Продаж планується впровадити на двох ринках: в Україні та Китаю.

Передбачуване зростання курсової вартості – п’ять разів.

Цікава ситуація виходить по акціях. Тут потрібно враховувати зростання курсової вартості, саме на ньому основний заробіток, втім як і в будь-якому стартапі. Орієнтовно схема може виглядати так: півмільйона доларів – 10%. Після виготовлення ходових зразків 10% буде коштувати орієнтовно в п’ять разів більше, тобто 2,5 млн доларів, і наступного разу, якщо ми продамо 10%, це орієнтовно становитиме 10-12 млн доларів. Це буде вже з момента презентації бренда і предсерійних автомобілів широкому загалу, схожі на презентації Стіва Джобса для Apple, чи Ілона Маска для Тесла. Є попередні домовленості презентації у залі Hilisong.

ІТ складова

Потужною складовою у проекті, окрім інженерної, буде IT-складова. І тут потрібна людина яка може компілювати та підібрати IT-команду для роботи над проектом. Пропонуйте кандидатури обговорюватимемо.

Всім зацікавленим у партнерстві ми надамо детальну інформацію щодо проекту.